Therese

Så här ser jag på saken

Vara kvar eller inte?

Publicerad 2012-01-25 12:27:57 i Allmänt,

Hmm det här går inte alls bra. Jag har ställt mig frågan några gånger nu om det kanske är dags att släppa taget om bloggen och låta den gå i graven, men det är något i mig som gör att jag inte vill göra det. Kanske är det för att jag tycker om att skriva, vilket det kanske inte verkar som när man kollar bloggen de senaste månaderna, eller att det kanske känns tomt om jag skulle ta bort den. Visst det går ju alltid att skapa en ny om jag skulle vilja det när jag få tillbaka känslan, men det känns inte riktigt som att det blir samma sak. Bloggen har ju trots allt en historia att berätta om lilla mig.

Så efter noga eftertanke kommer bloggen att vara kvar, en stund till i alla fall, och så ska jag verkligen ge den en ärlig chans att bli den blogg som den en gång var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela