Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2012-07-06 12:11:32 i Allmänt,

Det kanske är dags att visa att jag lever. Denna blogg har kanske fått sig en liten välförtjänt vila. Det har jobbats jobbats och kläm in några dagar ledigt så vet du att du absolut inte har missat något av mitt inte allt för händelserika liv just nu. Just ja jag får ju inte glömma midsommar som också har hunits firas i denna bloggtystnad. Blev en midsommar hemma och sötis va där liksom mormor och morbror Micke, blev en mysig och skön midsommar ska verkligen inte klaga.
 
Två jobbdagar jag jag hunnit med denna vecka så jag ska väl inte klaga på de heller antar jag. Nu väntar det ledighet ända tills på onsdag då det är dags att sätta på sig jobbkläderna igen. Idag vankas det dessutom hemgång. Imorgon är det dags för den årliga grillfesten som alltid är i samband med bloggägarens födelsedag, hoppas att det blir skoj som alltid. Som det ser ut just nu kansk vi inte har så tur med vädret men jag hoppas att de har fel, meterologerna alltså. Det brukar ju faktiskt inte vara dåligt väder när jag firas, men den som lever får se.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela