Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2012-07-28 20:58:02 i Allmänt,

Det här trodde du inte va?! Att jag skriver inlägg två dagar i rad, men jag kan överraska.
 
Ligger i soffan med datorn i knät på tvn är det OS och på bordet står det en påse med godis. Till middag blev det tacos. Alltså går det ingen som helst nöd på mig, borde inte ha något att klaga på tror inte att jag har något heller.
 
Dagen har tillbringats på jobbet, lagom mycket folk och lagom mycket att göra. Nu är det bara en jobbdag kvar innan två dagars ledighet väntar. Ska faktiskt bli skönt och jag hoppas på lite fint väder så att jag också kanske kan få njuta av det fina vädret. Känns inte riktigt som att jag kan göra det när jag är på jobbet och svettas i mina jobbkläder.
 
Dags att återgå till godisskålen och tvn ett glas Coca Cola måste hämtas också om jag nu orkar resa mig ur soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela