Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2012-07-31 21:56:58 i Allmänt,

Är tillbaka i Väsby hos sötis efter en snabbvisit hemma hos mamma, pappa och Ika. Gårdagen spenderades ute i solen och poolen, riktigt mys. Har nog allt fått lite färg, lovely. Idag åkte vi in till stan och först blev det ett besök på plantagen där det blev några blommor, hit till Väsby, och efter det blev det en tur till Lager 157. Hittade en tröja till mig och två till sötis. Sen for vi till mormor och åt lite mat och fikade, morbror Micke va där också. Sen var det bara att sätta sig i bilen och åka mot station för att åka mot väsby. Imorgon vankas det jobb, skulle inte vara helt fel att vara ledig lite till. Undrar just nu varför jag inte har tagit ur någon semester. Aja jag får stå mitt kast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela