Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2012-06-20 22:53:04 i Allmänt,

Sitter i soffan hemma hos mamma och pappa, på tvn visas det Transformers II. Åkte hit igår efter att jag tagit en efterlängtad tur på stan med Erika. Var år och dar sen vi träffades och varje gång lovar vi varandra att det inte ska gå lika lång tid, men det gör det alltid. Frågan är varför. Även denna gång lovade vi varandra att det inte skulle gå så lång tid, så vi får se vad som händer. Men eftersom jag är ledig hela veckan och min sötis jobbar så betyder det att han är kvar hemma i väsby. Saknar mitt hjärta så otroligt mycket men imorrn kommer han äntligen hit. Nu ska jag nog strax ta och hoppa ner i sängen. Ser inlägget konstigt ut, ingen uppdelning, så är det för att jag skriver på mobilen där bloggen inte fungerar optimalt. När kommer blogg.seappen till android, nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela