Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2012-06-17 17:41:31 i Allmänt,

Long time ago. Men det har varit saker i stort sett varje dag nu, mindre roliga och även några större roliga (om man kan säga så?)

I tisdags for jag och syster till huvudstaden och shoppade lite. Fick med mig lite smått och gott inklusive en långklänning. Ja du läste rätt! Du som känner mig vet att det ska mycket till innan jag drar på mig en klänning, men denna föll mig i smaken och den lär bäras mycket nu under sommaren.

Sen har resten utav veckan bestått av jobb och därav det mindre roliga. I torsdags var värst då jag bröt ihop totalt efter att en kund sagt en massa ord, som inte borde nämnas här på bloggen, bara för att jag nekade honom en retur kontant. Sånt är livet men det var inte kul några timmar efter, visserligen stod chefen på min sida och ringde och pratade med kunden eftersom han visste vem det var.

Efter denna regniga dag väntar en veckas ledighet, det ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela