Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2012-06-05 12:27:21 i Allmänt,

En ny vecka är här och den går verkligen i ledighetens tecken. Jobbar endast på torsdag, ja du läste rätt, en dag är det som gäller den här veckan. Ganska skönt om du frågar mig.

Imorse tog jag verkligen sovmorgon. Somnade 22:30 igår, cirkus, och vaknade 09:35 imorse. Helt galet många timmar men det känns som att kroppen kanske behövde det och dessutom känns det som att det ligger en förkylning och spökar. Är matt i kroppen, nyser hela tiden kan vara pollen också, och så känns det som att det finns lite feber i kroppen som gör mig matt. Hoppas verkligen inte att det är feber.

Igår tillbringade jag dagen i stan och shopppades diverse saker till bland annat hallen, förhoppningsvis blir den klar snart. Helt slut i kroppen var jag i alla fall när jag kom tillbaka till Väsby i spöregnet. Tack för det! Bärandes på två stora påsar, i varsin hand, var det svårt att hålla i ett paraply så det var bara att knata på från bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela