Therese

Så här ser jag på saken

Du är saknad

Publicerad 2012-03-29 12:00:00 i Allmänt,

Sex år har gått sen du tog ditt sista andetag, kan tyckas vara en evighet, men jag kommer ihåg den dagen som att det skulle ha varit igår. Du är otroligt saknad och jag kommer ibland på mig själv att sitta och tänka på hur det skulle vara om du var här nu, hur skulle allt se ut. Jag kommer fortfarande ihåg ditt skratt, din värme och allt som du gav mig. Jag kanske inte alltid visade det, men jag hoppas att du förstog hur mycket jag uppskattade och tyckte om dig! Du var helt enkelt bäst.

Du var ju trots allt världens bästa morfar, det kan ingen ta ifrån dig, och du var MIN morfar, min bästa vän. Det sägs att livet går vidare, och visst gör de det, men vissa saker går inte att sudda bort, men jag försöker så gott jag kan.

Morfar du är otroligt saknad.

Björn Sahlin 19 juli 1942 - 29 mars 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela