Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2012-03-24 19:32:03 i Allmänt,

Stackars lilla blogg kommer i kläm då när jag jobbar mycket i veckorna, två lediga dagar den här veckan. Och förra helgen var det jobb på Ultuna på fredagen, slutade 00:45, och sen var det mys hemma hos mamma och pappa resten av helgen med sötis. Sen har det varit jobb jobb jobb på mitt schema och då när jag har kommit hem från jobbet har jag varit alldeles för trött att ens ägna en tanke åt bloggen.

Galet skönt väder är det i allafall. Det är skönt att våren har tagit ett kraftigt grepp. Här har det blivit grillat två dagar i rad. Kanske lite väl lyxigt men ack så gott. Nästan för gott! Imorgon vankas det jobb, IGEN, blir dessutom berövad på en timmes sömn så funderar allvarligt på att gå och lägga mig en timme för tidigt bara därför för att få den timmen. Sen på måndag är det ledig dag som kommer att spenderas inne i Stockholm med sötis på jakt efter en present till kära systeryster som fyller år nästa söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela