Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2012-03-03 18:15:46 i Allmänt,

Sitter hemma hos mamma och pappa och lyssnar på medan mamma, pappa, Ika och morbror Micke kollar på hockey. Sista jobbdagen för den här veckan var igår, nu blir det inte jobb fören på lördag nästa vecka. Alltså en hel veckas ledighet, vad ska jag ta och hitta på då det är frågan. Från att inte ha någon tid alls till att helt plötsligt få hur mycket tid som helst att göra saker.
Som sagt jag sitter hemma hos mamma och pappa och har tänkt vara här till på onsdag. Lämnade kvar Freddan i Väsby i förmiddags, tråkigt för han är saknad.

I måndags köpte jag ju ett par vita tygskor. Idag kom jag hem med ett till par. Jag + skobutik = Ett par nya skor. Skogalning som jag är så klagar jag självklart inte, jag säger som alltid, man kan inte få för många skor. Denna gång var det ett par skor från mammas jobb som fick följa med hem. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela