Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2012-03-14 14:34:16 i Allmänt,

Sitter på min vanliga plats med datorn i knät, soffan alltså. Ur högtalarna spelas bland musik utanför fönstret lyser solen och jag sitter här och tuggar på ett äpple. Kan det bli bättre?! Nää tror inte det, jag hoppas verkligen att våren är här för att stanna. Skulle vara så skönt att en gång för alla plocka in vinterjackan i garderoben och börja använda de lite tynre jackorna och jag får absolut inte glömma mina underbara skor som bara står och väntar på att få användas.

Snart kommer hjärtat hem, blir kul och se om han ens ser att jag har varit duktig och städat hela lägenheten. Så det är i stort sett det jag har sysslat med hela morgonen. Vaknade redan 20 över 8 så jag satte mig och mös i soffan uppkrupen under en filt med en skål yoghurt, tt glas äppeljuice och två rostade mackor och kollade på Rix Morronzoo. En alldeles lagom morgon, inget stress och inga måsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela