Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2012-03-28 13:13:45 i Allmänt,

Hela dagen är ledig vilket är skönt. Har varit själv sen kl 6 imorse då Freddan tassade iväg till jobbet och han slutar inte förän kl 15 så jag har några timmar att fördriva innan han kommer hem, vilket är ganska tråkigt. Så man kan väl säga att jag har lite välförtjänd egentid även fast jag tycker just nu att det är ganska tråkigt och vill inget annat än att klockan ska passera tre så jag har en famn att krypa upp i.

Hela lägenheten är städad, lunchen är äten och en välförtjänt dusch tog jag efter städningen. Så jag tycker att jag är ganska värd att sitta här i soffan med tända ljus på bordet spotify ur högtalarna och datorn i knät och bara ta det lugnt och vänta på klockan, som just nu går väldigt långsamt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela