Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2012-03-04 20:09:51 i Allmänt,

Denna vecka är snart till ända och denna dag har jag inte gjort så mycket. Har konstigt nog haft tråkigt och då blivit små irriterad över saker. Det är ändå konstigt att jag blir uttråkad, men kanske är det för att kroppen fortfarande är van att göra saker i stort sett varje dag och nu har det varit två dagar i rad då jag knappt har gjort några knop alls.
Men imorgon blir det i alla fall lite ändring på det. Det är dags för Måndagschill och denna gång utan Fencke som kommer att vara borta från programmet ett tag. Vilket jag tycker är tråkigt. Ingen Fencke inget riktigt Måndagschill, men jag får försöka klara mig på något sätt. Imorgon har jag lyckats få in Malin att göra mig sällskap förhoppnigsvis vill hon vara med lite i framtiden också att hjälpa till. Dessutom lovade jag Malin en shoppingtur efter programmet.

Det känns lite konstigt att nu under ett tag vara helt själv i ett radioprogram som vi alltid har varit två om att göra och dessutom är Fencke en utav mina absolut bästa kompisar som jag kan prata om allt med så självklart kommer det att bli en omställning i min kropp att inte träffa henne varje måndag som jag är van att göra. Men jag får klara det på något sätt, förhoppningsvis kommer hon tillbaka snabbt!

Nu är det nog dags för mig att sätta mig framför tvn och lämna datorn för idag. Vid halv tio är det fotboll på tvn som jag inte kan missa!

Sötis du är galet saknad, om du läser detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela