Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2012-03-15 15:00:11 i Allmänt,

Sitter som vanligt med rumpan i soffan och datorn i knät och lite Rix FM ur högtalarna. Allt är som vanligt alltså. Men idag är det ingen sol utanför fönstret, var det i förmiddags men den försvann för att sen inte komma tillbaka igen. Idag har jag inte heller sällskap utav en skål med äppelbitar utan ett glas med Coca Cola och några kakor, jag måste ju leva upp till det kakmonster som jag faktiskt är. Men du kan vara lugn lunchen är äten sen länge, kyckling nudlar stod på menyn med ett glas vatten till. Om någon timme är det dags att ta tag i middagen, pasta med ost och skinksås. Riktigt mumsigt!
Sen är det hemgång till mamma och pappa som gäller. Imorgon vankas det jobb ute på Ultuna och den största delen utav mina jobbsaker ligger just hemma hos mamma och pappa så det är bara att ta mitt pick och pack och bege mig dit.

Om du undrar vad jag har haft för mig idag kan jag meddela att jag inte har gjort ett dyfft. Riktigt tråkigt måst jag meddela att det har varit. Men man måste ju ha tråkigt också för att man ska kunna uppskatta allt det roliga sen.

Nej dags att kanske lyfta på rumpan ur soffan så att man inte blir sittskadad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela