Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2012-03-29 11:21:23 i Allmänt,

Solen skiner just nu utanför fönstret Rix Fm ljuder från högtalarna och jag är parkerad i soffan och väntar på att Freddan ska komma hem, allt är som vanligt alltså. Men Freddan borde alldeles strax komma innanför dörren, en kort arbetsdag idag. Är nämligen en mässa med jobbet nere vid InfraCity som det ska gås på, så när han kommer hem är det bara att göra sig i ordning och ge sig iväg.

Morgonen har bjudit på bakning. Hade sjukt svårt att somna om när Freddan gick till jobbet imorse, somnade nog om strax innan klockan sju, vaknade sen vid halv nio lagom yrvaken. Så då bestämde jag mig för att baka en kärleksmums/moccarutor/långpannekaka kärt barn har många namn. Jag är faktiskt förvånad över mig själv att den blev så bra men i får väl vänta in domaren och se vad han säger när han kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela