Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2012-03-08 19:09:41 i Allmänt,

Datorn i knät och rumpan i soffan, det är så jag oftast börja mina inlägg och så även denna gång. För det är i princip alltid på den här platsen som jag befinner mig md min dator i knät. Man kan ju nästan tro att det är min favoritplats, och det kanske det är eller nej det är den otroligt sköna sängen som bara skönare och skönare. Har jag sagt att jag älskar den?
Aja sitter här i soffan och är galet trött. Skulle egentligen ha varit ledig men på grund av sjukdom fick lilla jag hoppa in och ta och jobba ett tidigt pass alltså uppgång 05:30. Var inte pigg då kan jag meddela. Visserligen är det jätteskönt att komma hem tidigt och slippa stå där till klockan 20 och ha stängning så jag ska absolut inte klaga.

Igår var jag ju som sagt till stan och träffade Emma för en liten lunch. Blev en liten thaibuffe på Dragon palace, lika gott som alltid. Sen blev det även en snabb liten tur på stan i butikerna och åkte från Uppsala ett par nagellack rikare.

Nej nu måste jag nog försöka få liv i min kropp så att jag inte somnar här i soffan alldeles för tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela