Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2012-05-25 11:00:24 i Allmänt,

Äntligen är jag ledig, åh va skönt. Eller jag var ju ledig i måndag och tisdags också men då var jag ute och flängde så då kändes det inte som ledigt. Idag har jag absolut ingenting inbokat och sötis är på jobbet så jag tror bestämmt att det blir en dag ute i solen och försöka få färg på min lilla kropp. Har lyckats få färg i ansiktet och på armarna, efter de här dagarna på jobbet, men det blir ju inte de delar av kroppen som är täckta av arbetskläderna så idag är det där det ska komma färg har jag besämmt, får se hur det går med det.

Har varit vaken sen klockan åtta så det har hunnits hur mycket som helst. Lägenheten är dammsugen, dammad, golven är torkade, toaletten är städad och även så badkaret och än är klockan bara elva varför kan inte klockan gå lite fortare.
När sötisen kommer hem får vi se om taket i hallen målas eller om vi väntar tills imorrn, nu ska nämligen hallen få ny färg och en liten upplyftning. Sen på söndag är det morsdag så självklart blir det en tur hem för att fira mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela