Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2012-05-11 08:58:27 i Allmänt,

Här sitter jag nedkrupen under täcket i soffan, ljusen är tända på bordet, tvn står på i bakgrunden och datorn ligger i knät som vanligt, låter kanske mysigt. Men mindre mysigt är det kanske att jag är ledig och jag har varit vaken ända sen Freddan gick till jobbet, alltså runt kvart i sex. Hur lyckas man med det? Denna dag kommer att bli galet lång men jag har ändå saker som måste göras. Duschat har jag redan hunnit gjort. Ner till centrum ska jag bege mig sen för att fixa sista grejerna till pappas present. Pappa fyllde 50 år igår och det ska firas med buller och bång imorgon. Sen finns det säkert massor med andra saker som jag måste göra som jag inte kommer på nu, men dagen lär ju ändå gå ganska fort.

I eftermiddag far vi hem till mamma och pappa, myyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela