Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2012-05-28 21:06:08 i Allmänt,

En varm och skön helg är förbi och en ny jobbvecka har börjat. Skulle verkligen vara skönt och vara ledig några dagar till och kunna vara hemma, bara kunna slappna av. I helgen for som sagt jag och sötis hem och firade morsdag. Mycket trevligt med god mat och lite kubbspel, och jag skulle verkligen tillbringa mer tid hemma om det gick. Lite för mysigt var det dock solen eftersom mina ben har fått en fin röd färg och gör lagom ont när jag böjer mig ner. Men är man dum och inte smörjer in benen men resten av kroppen så får man skylla sig själv.

En ny jobbvecka har som sagt börjat och endast onsdagen är ledig denna vecka.

Nu är det Alcatraz på tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela