Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2012-05-20 20:22:12 i Allmänt,

Det känns som att det är en knappt levande Therese som skriver detta. Det har varit en galen vecka och den har kännts otroligt lång. Det har varit mycket att göra på jobbet i stort sett varje dag så något som det känns som att jag skulle behöva göra är att sova, sicken tur att jag är ledig två dagar nu så att jag kanske har tid att vila upp min trötta kropp.
Imorgon blir det en tur till stan, tänkte göra lite radio, för kanske sista gången på ett tag. Det är dags för Måndasgchills sista program. Sen blir det nog en tur i butikerna skulle jag gissa och förhoppningsvis kommer jag hem med lite smått och gott!

Nu ska jag ta och förbereda lite Måndagschill och sen blir det Big Brother och efter det äntligen dags för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela