Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2012-11-12 12:31:59 i Allmänt,

Tillbaka i Väsby igen efter en alldeles för mysig helg hemma. I fredags for jag och systeryster in till huvudstaden för lite shopping. Första julklapparna köptes, kan inte skriva vad då jag antar att personerna bruka kika in på bloggen lite då och då. Sen blev det lite annat smått och gott bland annat en till OnePiece kan verkligen inte få för många utav denna otroligt sköna sparkdräkt. Sen köptes även det första julpyntet en stor tomte som jag ska försöka hitta en plats till, bild kommer jag lovar.
 
Lördagen bestod av kinamat på Dragon Palace, muuums vad gott det va. Och igår kom mormor ut och firade farsdag och åt lite tacos och tårta. Kan det bli mycket bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela