Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2012-11-14 19:04:30 i

Sitter i sängen hemma hos mamma och pappa och kollar på när Ika spelar The Sims. Roligt spel det där faktiskt, ganska lätt beroendeframkallande också. Det är ett spel som man lätt kan fördriva en hel dag med och det är det jag tänker göra imorgon för att sen fara tillbaka till Väsby och sötis och hans goa famn igen. Blir en snabbvisit här hemma alltså, men är skönt det med även om jag alltid vill ha sötis vid min sida.

Idag tog jag en tur inne i stan innan jag begav mig hemåt. Blev lite julpynt som blev inhandlat. Ganska kul att få helt fria tyglar, i stort set, men det blir inte så överdrivet mycket utan lite tomtar och så. Men det blir säkert jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela