Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2013-04-20 21:52:14 i

Jag är inne i en period bra jobba och sova vecka. Endast i torsdags var jag ledig och då försökte jag göra så lite som möjligt. Men nu i veckan som kommer så har jag ändå ganska många lediga dagar. Har ett lite speciellt schema där jag jobbar sex eller sju dagar en veckan och den andra två tre. Det tar på kroppen att jobba så men samtidigt är det skönt att vara ledig några dagar i rad också så att kroppen får återhämta sig. Nu när det börjar hända lite saker på jobbet så börjar jobbtimmarna sakta men säkert att öka i antalet, det gillar mitt lönekonto.

Men här inne är det ändå ganska tomt, att det ska vara så svårt att hålla den igång. Men i alla fall vad har hänt förrutom jobb?! Min fina systeryster, Ika, har fyllt år och blivit firad. Norgeresan nu i april har blivit framflyttad till i juni juli nångång. Ika var här förra helgen och myste, vilket uppskattades av både mig och sötis. Vi for även iväg till Kista cetrum och checkade läget. Första euron till kretaresan är bokad, har jag sagt att jag längtar så galet mycket.

Jag har även börjat fundera på att skaffa mig ett gymkort. Jag känner och det säger även min underbara mamma att min kropp behöver extra muskler i och med mitt jobb. Det är ofta jag har ont i axlarna och ryggen, visst allt kan jag inte träna bort men i alla fall lite.

Nu har du i alla fall ett livstecken från mig, nu får vi se hur lång tid det tar tills nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela