Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2013-04-24 14:42:01 i Allmänt,

Mitt i veckan dagen är här, igen! Dagarna och veckorna bara flyger iväg, i måndags betalade jag sista pengarna på resan och då gick det upp mig för mig att det är lite mer än en månad vi åker det är helt galet vad jag längtar efter lite riktig sol och värme. Denna onsdag firar jag med att vara ledig och jag har även gått en match mot fönsterna här så nu blänker de i vårsolen, får se hur länge till de gör det. Men det är ju bara vetskapen att man stått och putsat på de som gör en stoltare.
Så det har jag gjort idag förrutom att lyssna på underbara Olly Murs. Varje gång jag slår igång honom på squeezeboxen undrar jag varför jag inte lyssnar oftare på honom. Det är exakt min musik och jag blir glad när jag hör honom, så det är ett löfte till mig själv att lyssna mer!
 
Snart kliver sötis innanför dörren och ikväll är det semifinal i Champions Leauge, Dortmund- Real Madrid, Hala Madrid!
Imorgon vankas det jobb och på fredag far jag till stan och umgås lite med min systeryster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela