Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2013-04-25 11:03:06 i Allmänt,

Inlägg två dagar i rad, nu måste jag vara sjuk!
Slog upp mina ögon vid halv nio tiden imorse, bortsett från att jag vaknade till när freddan gick upp vid kvart i sex tiden. Låg kvar i sängen och kollade på diverse saker på mobilen som jag alltid gör när jag vaknat. Går in på facebook, klockan är väl runt fem i nio. Ser Ticnet's statusuppdatering om att biljetterna till Sverige-Tyskland släpps om fem minuter. Jag hoppar upp ur sängen kastar på mig kläderna och slår i gång datorn. Cirka en kvart senare sitter jag med fyra biljetter bokade och betalade. Lagom spontant, hann ringa hem till mamma och pappa och fråga under tiden som jag satt och väntade om de ville följa med. Bra start på dagen att börja med en sån grej. Det blir det första besöket inne på Friends Arena, förhoppningsvis inte det sista heller.
 
Nu ska jag snart ta och sätta mig på min stålåsna och fara mot jobbet. Blå himel och massor med sol kan ju bara sluta med en massa kunder, alltså kaos med för lite personal, och lön inkommen på kontot igår. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela