Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2013-08-09 20:40:36 i Allmänt,

Här sitter jag i soffan med iPaden i knät och skärgårdsdoktorn på tvn i bakgrunden. Helt själv är jag. Från och haft en full lägenhet, sötis och systeryster, till att sen i samma ögonblick bli helt själv. Ika åkte hem efter två mysiga dagar och sötis åkte till några kompisar. Så jag spenderar fredagskvällen framför iPaden och datorn i soffan. Får se om det kanske blir en tidig sänggång, det är ju trots allt jobbdag imorgon efter två lediga dagar. 
 
Igår åkte jag till stan och träffade Ika och Fia och tog en shoppingtur. Blev lite kläder och fick även med mig två par skor från mamma, som den skogalning som jag är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela