Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2013-02-01 22:49:20 i

Helgen börjat sakta men säkert att ta ett hjärngrep om oss, riktigt skönt om du frågar mig. I och för sig är ju jag ledig i stort sett jämt så för mig kanske det inte spelar så stor roll, men det är alltid mysigt när sötis är ledig samtidigt. Idag var en sån dag. Det går verkligen inte att beskriva den känslan när man går och lägger sig på torsdagskvällen och man vet att alarmet inte kommer att ringa klockan halv sex. Det finns inga måsten utan man vaknar utvilad, sånt gillar jag som har bråkat lite med näsan de senaste dagarna också. Idag har det inte gjorts så många knop. Vi for iväg en snabbis till K-rauta och kollade på lite kakel och klinker till den blivande badrumsrenoveringen. Sen köpte sötis bänkolja också och han gav sig på köksbänken när vi kom tillbaka.

Just nu sitter jag här pch bloggar på mobilen medan sötis spelar Wii, funderar lite smått på att kanske krypa ner i sängen och läsa lite bok.
Det lät lockande så det får nog bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela