Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2013-01-13 18:43:50 i Allmänt,

En jobbhelg är snart över, riktigt skönt, nu är det bara tre jobbdagar kvar sen blir det lite välförtjänt vila. Helgen på jobbet har i och för sig flytit på bra, lagom mycket kunder och lagom mycket att göra. Jag har helt klart en sån här helg om inte lite mer att göra bara för att få tiden att gå ännu snabbare. Hade tänkt mig en lugn vecka med två jobbdagar, nu i helgen, men det blev ju snarare tvärtom i och för sig genererar det i pengar så jag ska defenitivt inte klaga. Veckan som kommer efter alla jobbdagar har jag inget planerat. Funderar att kanske ta en runda på stan var ju i mellandagarna som jag var där och inte hittade allt för mycket men nu kanske det finns något, det vet man ju aldrig.
 
Nu ska jag ta min frysna kropp och gå och laga lite mat. Sen ska jag även ta och sätta mig ner och skriva en liten årssummering vi får se vad jag kommer fram till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela