Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2013-01-17 13:53:14 i Allmänt,

Den 17 januari 2013 kom jag över min räddsla för dessa tvättmaskiner i tvättstugan. Jag tog mig i kragen och sprang in och kastade in tvätten tröck på knapparna och hoppades att allt var rätt! Haha kanske inte riktigt så gick det till men det kändes nästan som det. Nu ska du ju inte tro att jag aldrig har tvättat. Utan jag har tvättat många tvättar i mina 23 år men jag har tyckt att de här tvättmaskinerna ser lite skumma och läskiga ut, hur de nu kan vara det?! Det har ju gått hur fint som helst och det bästa är att jag kommer få hem en jätteglad Freddan som slipper bråka där ut istället när han kommer från jobbet. Sen har jag även hunnit med och städat hela lägenheten, så nu luktar det både nytvättad tvätt och nystädat en nöjd liten Terror sitter här framför datorn.
 
Det enda som jag hittills inte har hunnit med idag är då detta The Sims spelande som jag kanske ska ta tag i nu.
Eller så får det ta och bli en sen lunch, har inte riktigt bestämmt mig än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela