Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2013-01-10 10:17:53 i Allmänt,

Det blev ett litet jullov för mig och bloggen. Kanske lite behövligt när jag tänker efter, samla ny insperation och energi sen får vi se om det ger något utav dessa kanske är det samma gamla blogg du kommer att gå in på. Nytt år är det i alla fall, hoppas på ett bra sådant. Om man kanske ska berätta lite om vad som har hänt medan det varit tyst på bloggen.
Julen spenderades hemma med släkten och familjen var riktigt mysigt och jag fick massor med fina klappar. En gigantisk ljuslykta (tack mamma och pappa), bakbok, parfym, godis, saker från body shop, tavlor, en äkta real madrid målvaktströja med kungen Iker Casillas namn (tack sötis), presentkort på Ikea, sen lite smått och gott som man behöver till köket lite skålar och salladsbestik bland annat. Sen fick även jag och Freddan en glassmaskin från mamma pappa och Ika. Är tacksam över det jag fick och jag trodde inte att jag skulle få så mycket.
 
Sen efter julen for vi tillbaka till Väsby för att jobba några dagar innan vi for hem igen och denna gång för firandet av det nya året. Mormor och morbror Micke kom även över så det blev ett lugnt och mysigt nyår, så som jag tycker att det ska vara. Sen for vi tillbaka till Väsby och jobbade för att sen åka hem igen i fredags för att fira världens bästa mamma som fyllde år i måndags.
 
Den här veckan har jobb stått på schemat trots att jag egentligen skulle vara ledig tills på lördag, men jag klagar inte har varit rätt lugna pass och så får jag ju dessutom pengar. Man kanske ska ta tillvara på de timmar som man får jobba då det verkligen inte är många nu under lågsäsongen. Så jag drar till med en jobbdag till även idag, denna gång ett sent pass med början om ca två timmar. Tar i för stängningarna är jobbigast då tiden går så långsammt.
 
Har tänkt sätta mig ner och sammanfatta året som gått också men det får vi ta en annan gång när tiden finns. Dags att göra sig i ordning för en dag på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela