Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2013-03-01 19:50:09 i Allmänt,

Här var det verkligen dött. Har inte kännt som att jag har haft lust eller tid att blogga, den har helt enkelt fått legat i dvala. Men nu kanske, för hundrade gången, att försöka ta tag i bloggandet igen.
 
Men den stora frågan är vad som hänt i mitt liv den senaste månaden.
Vi har sprungit i väg och bokat en resa till älskade Kreta, Rethymnon blev det denna gång. Vilka är vi kanske du undrar?! Jo, det är jag, Freddan, mamma, pappa, Ika, mormor och morbror Micke. En vecka blir vi bort i början av juni. Behöver jag säga att jag längtar redan nu?
Sen har jag självklart jobbat. Varit hemma och myst.
I onsdag for jag iväg till stan och fixade håret. La i en lite mörkare färg än vanligt. Skulle väl kunna beskriva den som en brun röd färg, riktigt nöjd blev jag med den i alla fall och det är huvudsaken.
Sen har vi, jag och Ika, i stort sett bestämmt oss för ett besök i Norge hemma hos Fia och Danne i slutet utav april. Skulle vara riktigt kul och åka dit och hälsa på och jag lovade faktiskt det sist när jag var där att jag skulle komma igen.
 
Idag åkte sötis och jag iväg och fixade pass i Sollentuna. Hade tänkt att fixa passet hemma i Uppsala, eftersom att det går ut snart. Men så tänkte jag att jag ändå kunde göra det när jag ändå var där med honom. Men nästa gång ska jag nog ändå ta och göra det hemma i Uppsala. Det var jättemycket folk, vi väntade i över en timme för att komma fram till en kille som verkade allmänt less på sitt jobb. Så Uppsala is the place to be in nästa gång!
 
Nu är det dags för tv och fredagsmyyyyys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela