Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2013-03-07 19:26:08 i Allmänt,

Här sitter jag själv i soffan, datorn är parkerad i knät och tvn står på i bakgrunden med Vem vet mest. Ett program som jag inte kollade på, så mycket, innan jag satte min rumpa hos sötis. Tror inte att han heller kollade på det innan men det blev så att det programmet var det programmet som oftast stod på och så även nu, ganska lättkollat program där man verkligen får utmana sina kunskaper vilket är roligt ibland.  
 
Sötisen står på jobbet och har tråkigt, gissar jag. Den här tiden händer det absolut inte mycket på jobbet och man känner verkligen hur de grå hårstråna växer.
Jag har varit själv sen 11 tiden och nu börjar jag tycka att det är lite småtråkigt att var själv. Vilket är egentligen ganska konstigt. Hur lyckades jag nere i Båstad när jag bodde själv? Men det är väl så att kroppen vänjer sig snabbt med att det alltid är någon bredvid.
 
Nu ska jag fortsätta fördriva tiden lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela